آرزوها
آرزوها



امشب در میان صدها صفحه و هزاران خط به دنبال واژه هائی گشتم که

برازنده ی شکوه وجودت باشند

تماشا کن که از دوری ات چگونه

ژاله های روی گلبرگ باغچه به روی خاک می گریند

اشک من نیز ...

در دل من چیزی است شبیه یک بیشه ی نور

مثل خواب دم صبح

و چنان بی تابم كه دلم می خواهد

بدوم تا ته دشت

بروم تا سر كوه

آن دورها آوائی است كه مرا می خواند ...

الحاقیه : خیلی وقتا دوست داشتم مطالب یه وبلاگ رو مطالعه کنم

اما اون زمان یا وقتش رو نداشتم یا حوصله نداشتم ، شاید شما هم مثل من باشین

اما با این امکان  وبلاگ ما ، شما از این به بعد ؛ میتونید به راحتی آخر هر ماه

مطالب وبلاگ ما رو که به صورت فایل وُرد تهیه میشه رو

دانلود کنید و سر فرصت بخونید

 برای دانلود آرشیو مطالب آذرماه به روی لینک زیر کلیک راست کنید

و گزینه ی save Target as را کلیک کنید

دانلود:: دانلود مطالب آذر 88 ::

شاد و خرّم باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 7 دی 1388برچسب:, ساعت 12:31 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar